torsdag den 15. marts 2012

Skal pensionister have en iPad.?

Nej, det skal vi ikke.

Da jeg sidste år anskaffede en E-bogslæser foreslog min computernørdede svigersøn, at jeg skulle have en iPad, også den unge mand i Expert talte varmt for en.

Nu skal Manden i mit liv og jeg på vores store tur på tværs af USA. 7 uger.............. det er længe.
7 uger uden børnebørnene er næsten uoverskueligt. Vi må sikre os, at vi kan komme i kontakt med dem dagligt eller næsten. Her er Skype uovertruffen, man kan tale sammen og se hinanden.
Vi må anskaffe et eller andet, der kan Skypes på. En lille computer, en notebook, en tablet...........en iPad !!!!


Der er indkøbt en iPad 2. Den er smart, utrolig bruger venlig og så er der ingen grænser for, hvad der kan være på sådan en flad plastic tingest. Aviser, bøger, facebook, mailprogram og ikke mindst den sidste dille wordfeud, som er stærkt vanedannende.

Søster og svoger kommer på besøg. Der prales med det nye legetøj. Svoger kaster et blik: "So ein ding muss ich auch haben" og det lige med det samme. Den blev købt samme eftermiddag.

Så nu er vi 4 klar til at indtage USA og Skype med alle vores søde børnebørn.

Skade at Amerika ligge skal så langt herfra

1 kommentar:

  1. selvfølgelig skal i ha en I pad.Jeg er selv ved at gå til i længsel efter en,det første overskud på en eller anden konto skal bruges til en sådan,de er så smarte.God tur til staterne.KH Bente

    SvarSlet