søndag den 8. juli 2012

Kan en pensionist-blogger få skriveblokering?


Pensionistblogger samler stof

Der er noget der tyder på det.
Siden hjemkomsten fra Guds eget land har jeg ikke skrevet et ord på bloggen.
Det har været som om alle oplevelserne i USA har overskygget de oplevelser, der er i hverdagen.
Der har været tilløb til skriv, men det er ikke blevet til andet end overskrifter.

Sommetider har jeg tænkt, om der var tale om en efterrejse - depression.
Det gjorde, at vi straks bestilte en ferie ved Gardasøen, naturligvis med transport i egen bil.
Skulle de 1400 km være noget at tale om efter USA.

Måske kan blokeringen skyldes, at jeg lige nu synes, at alt hvad der sker, er der skrevet om før og at det derfor er uinteressant for læseren.

Alle de gode tilbagemeldninger på de mange skriv fra Staterne kan også give lidt nervøsitet for, om det er muligt at leve op til succesen.

Måske er det hele kernen.
At jeg har glemt, at bloggen er et værktøj til bearbejdelse af mine oplevelser og tanker, der så deles med andre, om det for dem er interessant eller ej.

Men lysten til at blogge om stort og småt er der fortsat, så jeg skal nok komme i gang igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar