søndag den 12. februar 2012

Skal pensionister have en anevæg ?

Nu er Manden i mit liv i gang med istandsættelse af det næstsidste rum i huset med udsigt over Østersøen.
Entreen har fået loft, gulv er blevet malet og har fået det mest fancy "walk in closet". Det mangler kun skydedøren, men den arbejdes der på.


Nu er det min tur til at tage fat, Møbleirng og dekorering sorterer under mig.
Entreen er et godt rum, dels er der plads til en stor reol og dels er der megen vægplads.

Så det kunne være nu, det var værd at overveje en anevæg. Gennem årene er der samlet mange billeder af familien, ikke mindst efter børnebørnene er kommet til.

 Eksempel på en anevæg

Det er en god måde at samle familiebilleder på, det appellerer til at gå på opdagelse i gemmerne og måske, når den er færdig kan den give anledning til gode snakke med børnebørnene.

Jeg tror, jeg gør det.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar