søndag den 22. april 2012

Graceland.......... Elvis er der stadig

At besøge Graceland var et must på turen tværs over USA.
Hjemmefra havde vi bestilt overnatning på Heartbrake Hotel, der ligger lige overfor Graceland. Dejlige suiter med 2 telefoner og 2 fjernsyn, men ingen WiFi tilslutning (øv), man er vel blevet vant til at være i kontakt med alt og alle, selv om familie og venner i Danmark sover sødt, når vi checker ind.
Nåh pyt, der var 3 kanaler på TV, der viste Elvis, musik og film. Overalt hvor man gik sang Elvis, det var himmelsk.
Aftensmaden blev indtaget i The Jungle Room, imens vi så Aloha from Hawaii koncerten.
Jeg spiste naturligvis sandwich med peanutbutter og banan, dertil et glas mælk. Elvis elskede det. Vent bare, det vil også blive børnebørnenes yndlings -spise.
Så i dag var det Graceland. Shuttlebus over vejen til huset.
Huset var noget mindre, end jeg havde troet. Interiøret stod, som da Elvis forlod det, og var på samme tid overvældende og overdrevet, men samtidig var det rørende og så meget Elvis.
Det har for en inkarneret Elvis fan været en fantastisk oplevelse.

2 kommentarer:

  1. Det må være en fantastisk oplevelse ;-)

    SvarSlet
  2. Hej med jer.

    Nå så må jeg hellere indrømme at jeg også er inkarneret fan... Jeg går ellers lidt stille med det. Det er jo ligesom ikke helt min årgang. Men jeg elsker også næsten alt på DR K og Søren Ryge. Så i virkeligheden er jeg nok 60 år invendig.
    Jeg er meget misundelig, dog med undtagelse af det med mælken.
    Og jeg er også helt sdikker på at i kan sælge idéen til ungerne.

    Kh Malene

    SvarSlet