lørdag den 8. juni 2019

Hvornår er man gammel ?

Er man gammel, når ens børnebørn fylder 18, får en tatovering, en bodytequila og har stemt til 2 valg. Noget gammel er man da.....

Det ældste barnebarn har i lang tid sagt, at når han blev 18 ville han ha’ en tatovering og det fik han så sandelig. Hele den venstre skulder er dækket af Slipknot. Det gjorde ikke ondt og det er lidt flot.
Måske skulle jeg genoverveje mit udsagn om, at jeg ville tatoveres, når jeg blev 70.
Barnebarnet påstår, at tatovøren glæder sig, da jeg vil bliv den ældste kvinde, han har tatoveret.
Nu er spørgsmålet bare, hvad skal det være.......et hjerte, en due, et navn eller et billede af Elvis, men det aller vigtigste spørgsmål er......hvor skal den placeres.....?

Barnebarnets flotte skulder

Det næstældste barnebarn (39 timer yngre) holdt en fed fest med alle vennerne, da hun blev 18. Bedsterne fik lov at levere nat mad og hilse på. Søde unge, der var klar til at fyre den af. Det skulle de efter sigende have gjort, barnebarnet dog uden spiritus. Hun drikker ikke, drilles kærligt af de andre.
Jeg har endnu ikke fundet ud af, om det er et princip, eller fordi hun ikke kan lide smagen.
På weekend for nylig slap hun for at drikke tequila, hvis en af drengene måtte drikke en body tequila.
Hvad man ikke gør for at slippe for spiritus.


 

Det ser ud til at være sjovt

Stemt har de begge og forhåbentlig til venstre for midten. Det spørger vi ikke om, men vi drøfter politik  og prøver at få lidt nuancer med i synet på de mange kandidater. 

Den ældste var til Rasmus Paludan demonstration i Maribo. Kommentar: “ Manden er psykik og en nar”  Godt så.

Det at være en del af de “voksne”  børnebørns liv, betyder, at man må holde sig skarp og følge med og så kan man ikke være gammel, selvom dåbsattesten og spejlet måske siger noget andet.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar