torsdag den 26. maj 2016

At vende næsen hjemad..........

Efter 4 uger fyldt  med oplevelser: New York, Wasinghton, Kennedy Spacecenter, Golfkysten, Everglades, Florida Keys, Key West og mange flere.

Efter at have overnattet på 17 forskellige hotel/ moteller, kørt 4755 km og gået 162.605 skridt, så er det blevet tid til at vende næsen mod Stubberup.

Når jeg som barn havde været med far og mor på besøg hos familie i Nakskov, og vi kørte hjem sent om aftenen, tænkte jeg altid. Det kunne være dejligt, hvis man kunne lukke øjnene og sige........HJEM .....og så være der.

Lige nu 9 timer før afgang fra Miami har jeg det på samme måde. 
Men vi slipper nok ikke for lange køer i Security check og venten. Godt jeg har et meditativt stand by mode. 

Men inden da, skal vi som det sidste i denne omgang besøg Miami. Håber at møde Horatio fra CSI Miami.

      
       

 Vi har kurs mod South Beach og Ocean Drive for at se de smukke Art Deco bygninger fra 40'erne.

        
     
        

Lufthavnen, hvor den dejlige bil skal afleveres. Det er næsten med tårer i øjnene vi ser den forsvinde. Tænk hvis der er knapper vi ikke har opdaget.........

Så venter 13 timers transport. Uha, hvor er det lang tid.

Men hjemme venter alle de søde børnebørn og en blomstrende blåregn.

         
    
     Vi ses lige om et øjeblik.

1 kommentar:

  1. Sikke en tur , håber du mødte Horatio , det ville jeg og så gerne !!!

    SvarSlet