mandag den 2. maj 2016

Mænd og deres biler

Fra New York til Key West, det er turen, vi skal køre.

Så efter 3 gode dage i NY forlader vi søndag kl. 11.00 hotellet og begiver os trækkrende med to store kufferter fra 51'ende til 58'ende street, hvor biludlejningsbureauet skal befinde sig. Det er nede i et parkeringshus og de kender os. Yes sir, deres bil er klar, det er en jeep ( bestillingen hjemmefra lød på en Rav 4 eller lignende), så den er god nok. 
Men nu kommer det, som alle ansatte i biludlejninger gør, når de ser en mand.........." Sir maybee de vil opgradere,for en mindre sum kan de få en bigger and better car"  
Manden i mit liv ser på mig. "Du må afgøre det" svarer jeg. Vel vidende, hvad resultatet bliver. 
Manden i mit liv går ud for at besigtige jeepen og den foreslåede SUV.
Der er ikke plads til to kufferter i bagagerummet på jeepen, lyder meldingen. Så ............damen bag disken ser tilfreds ud. Vi opgraderer og får en Ford Egde. 
Den er meget komfortabel, og vi er ikke helt unge mere og der kan være 2 kufferter i bagagerummet. Der er kun et problem.........det vil sikkert tage os et par dage at finde ud af alt det elektroniske udstyr, så som intelligente dørhåndtag, seperat varme indstilling i føre - og passagerside. Elektrisk indstilling af sæderne, måske er der en katapult knap. Den er ved at komme i brug i dag, da det er min tur til at køre og Manden i mit liv for 4. gang siger: "Der er rødt."

         


         

Men det er en super bil og som altid, når det gælder biler har Manden i mit liv ret.

Prisen for opgraderingen?...............den er hemmelig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar