mandag den 10. oktober 2011

Handler pensionister på Lauritz.com ?

Ja, jeg gør.
Man kan spørge hvorfor, der kan vel ikke været meget pensionister mangler? Pensionister skulle hellere sælge på Lauritz.com. Så når jeg handler er det nok mest for spændingens skyld.
Først skal jeg se på alle varerne i de showrooms, der er på Sjælland, så skal der besluttes om noget i hjemmet trænger til at blive udskiftet, og så kommer det bedste, der skal bydes.
Første køb var 5 C.M. Madsen reolsektioner, da sad jeg til i sidste øjeblik og bød og glemte helt, at jeg havde sat et maksimum, men jeg fik hammerslag. Det er som at vinde i lotteriet.

I forrige uge bød jeg på to maghonistole, det skulle erstatte kurvestolene.


De var smukke, vurderet til 800 kr. så jeg lagde et bud på 700 kr, tog til Tirana og var sikker på, at vi skulle hente stolene, når vi kom hjem, men ak en eller anden bød 725 kr og løb med mine stole.

Men folk, der handler på Lautitz.com lader sig ikke slå ud, der måtte være andre stole?
Så fredag bød jeg på en maghonistol og to spejle, det ene meget smukt med trædekoration.



Alle tre dele vurderet til i alt 800 kr. Lagde igen et max bud på 700 kr og lod skæbnen råde.
Fik hammerslag på 600 kr. så jeg vandt i lotteriet.

Manden i mit liv og jeg satte til morgen kursen mod Næstved for at hente "gevinsten." Varerne blev besigtiget, fundet i orden og betalt. Manden lagde bagsæderne i bilen ned og læssede. Det var vigtigt, at spejlene lå fast. så de fik et sidste tryk. Åh, nej en lyd af glas, der splintrer............. det var det  spejlet med trædekoration.
Der var tavshed i bilen de næste 10 km.

Manden i mit liv har lovet at sætte nyt spejlglas i.








2 kommentarer:

  1. har også handlet der et par gange,et par malerier og fulgte for et par år siden med dagligt,vi har jo en filial i roskilde så man kan jo køre forbi og besigtige varene,så man ikke blir for skuffet,men sjovt er det.God handel du laved der trods alt. KH Bente

    SvarSlet
  2. Ups godt at manden i dit liv er lidt af en handymand ;-)

    SvarSlet