fredag den 14. oktober 2011

Kan det virkelig passe? ...........nattefrost

Det har været dejlige solskin de sidste dage. Manden i mit liv har arbejdet flittigt på "De forbudte trin".


Vi håber de kan indvies i begyndelsen af november med en lysfest.

I dag var en af de dage, hvor vi ikke havde formiddagsaftaler, så vi kunne sove til vi vågnede, det sker som regel omkring kl. 7.30. Det første der sker, er at kaffen sættes over.
Så kastede jeg lige et blik ud i haven, solen skinnede og der var rim på græsset.
Jeg så lige efter en ekstra gang. Det er 14. oktober. Der var rim på græsset og termometret viste 2,4 grader.


Manden i mit livs kommentar var: "Det var da godt, jeg fik slået græsset i går."



Vejret er lige nu kl.10.30 høj sol, klart og 7.2 grader og utroligt smukt.

1 kommentar:

  1. Hvor ser det bare flot ud med rimen i græsset og solen på de røde blomster...

    SvarSlet