tirsdag den 29. november 2011

Der er mange glæder. Tredie afsnit

Det må være noget med alderen, for mange glæder kommer fra børnebørnene.

Den yngste, der nu næsten er 10 måneder, har indtil for nylig sat i et kæmpehyl, når hun så mig.
Det var hvad enten jeg var på lang afstand eller tæt ved. En enkelt gang i sommer er hun blevet overladt til sin storesøster og mig, mens mor og far trak hestehegn op hos naboen.
Det gik fint, lige til hun opdagede mig, og selv om storesøster forsøgte at trøste, så måtte vi til sidst bringe et stortudende barn hen til mor. Barnet tav straks stille, da hun så sin mor.

Over tid er det blevet mindre og der kom små forsigtige smil, men jeg skulle ikke formaste mig til at række ud efter hende.

Lige til i mandags, hvor jeg kunne få lov til at være tæt på, både holde hende og lege med hende.

Her er det dog farfar der får lov

Hvad der er sket, ved jeg ikke, men der er mange glæder og hun er bestemt en af dem.

5 kommentarer:

  1. ja hun er da en lille lækker svedske og godt hun ikke bliver bange mere for det er da spild af tid.Bente

    SvarSlet
  2. småbørn har altid hylet over mit skæg og mine briller - overvej det en gang! :o) stor hils Niels Boye

    SvarSlet
  3. hos mig er det skægget og brillerne - har du overvejet det? :o) -kh Niels Boye

    SvarSlet
  4. Magnificent goods from you, man. I've understand your stuff previous to and you're just extremely excellent.

    I really like what you have acquired here, really like what you are saying
    and the way in which you say it. You make it enjoyable and
    you still take care of to keep it sensible. I cant wait to read far more from you.
    This is actually a great site.

    my blog post :: Augmenter vue youtube

    SvarSlet
  5. I drop a comment when I especially enjoy a article on a website or I
    have something to contribute to the conversation.
    It is caused by the fire communicated in the post I browsed.
    And on this post "Der er mange gl�der. Tredie afsnit". I was excited enough to drop a thought :
    ) I do have some questions for you if you tend not to mind.
    Could it be simply me or do a few of these responses appear as if they are left by brain dead folks?

    :-P And, if you are writing on additional online social sites, I would
    like to keep up with you. Would you make a list all of all
    your public sites like your twitter feed, Facebook
    page or linkedin profile?

    Feel free to visit my blog post - acheter des followers
    my web page: acheter follower

    SvarSlet