torsdag den 15. september 2011

Så er der bestemt



Så er der bestemt.
Må vi godt bestemme, som mit ældste drengebarnebarn sagde, da han som 6 årig var med i stemmeboksen.
Også i dag var han med i stemmeboksen, og jeg havde vist glemt, at han nu er 10 år og glimrende i stand til at læse. så han proklamerede glad og højt: " Du stemte på de radikale, mormor."
Så meget for hemmelig afstemning.
Der er nu en særlig stemning på et valgsted, man møder mange mennesker, man kender og som man ikke ser så ofte, de valgtilforordnede er for nogens vedkommende gamle partifæller fra min tid i SF, så vi fik en snak om gamle dage og han var ikke glad for proklamationen.

Nu er der bare tilbage at vente på resultatet.

3 kommentarer:

  1. Hej Lis

    Sådan er livet, og du ved fra børn og fulde folk...

    Det er ellers en fin blog du har fået lavet, jeg nyder at læse dine finurlige indslag.

    SvarSlet
  2. Tak, jeg nyder at skrive dem

    SvarSlet